برد آرژانتین در برابر استرالیا با سوپرگل مسی

تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در برابر تیم ملی استرالیا به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

در این بازی، لیونل مسی عملکرد بسیار خوبی داشت و در دقیقهٔ دوم بازی توانست یک گل به ثمر برساند و سریع‌ترین گل حرفه‌ای خود را ثبت کند. مسی با یک حرکت زیبا از پشت محوطهٔ جریمهٔ تیم استرالیا شوتی قوی و قابل توجه زد و دروازهٔ حریف را باز کرد.

گل دوم تیم ملی آرژانتین را پتزلا در دقیقهٔ 68 به تمام کرد. او این گل را با دریافت پاس از رودریگو دی پائول به ثمر رساند و تیم لئونل اسکالونی را به پیروزی رساند.

قبلاً آرژانتین در مرحلهٔ یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 در برابر استرالیا با نتیجهٔ 2-1 پیروز شده بود و حالا در این بازی دوستانه نیز با نتیجهٔ 2-0 مقابل این تیم پیروز شد.

لیونل مسی، با وجود سن 35 سال، همچنان عملکرد برتر و درخشانی دارد. وی در این بازی به جز گلی که به ثمر رساند، به طور فردی عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که هنوز هم مهارت‌های دریبل زنی خود را حفظ کرده است.

لیونل مسی تا کنون در دقیقهٔ دوم بازی موفق به گلزنی نشده بود، اما در بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی استرالیا این کار را انجام داد. در واقع، مسی در دقیقهٔ 1 و ثانیهٔ 19 با یک شوت پای چپ دیدنی از خارج محوطهٔ جریمه، پس از پاس از انزو فرناندز، در شروع بازی توانست دروازهٔ تیم ملی استرالیا را متلاشی کرده و در نتیجه زودترین گل حرفه‌ای خود را به ثمر برساند. مسی در سن 35 سالگی همچنان در حال ثبت رکوردهایی است که تا کنون موفق به ثبت آنها نشده بود.

آرژانتین 2-0 استرالیا | گل جادویی مسی در دقیقه دوم