بدترین فصل عمر کریستیانو رونالدو!

مسیر فوتبال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی از زمان ترک رئال مادرید در سال 2018 در سراشیبی قرار گرفته است.

کریستیانو به خاطر اختلاف با مدیران رئال مادرید مجبور به جدایی شد. دوران رونالدو در یووه قابل قبول بود و حتی فصل اولش در یونایتد نیز قابل دفاع بود، اما اتفاقات فصل جاری برای کریستیانو وحشتناک بوده است.

رونالدو در تابستان 2022 همه تلاش خود را کرد تا از یونایتد جدا شود اما موفق نبود و ماندنی شد. عدم اعتماد تن هاگ باعث شد تا کریستیانو در یونایتد نیمکت نشین شود و پس از مصاحبه ای آتشین علیه مدیران این تیم، از شیاطین سرخ اخراج شد. رونالدو راهی النصر عربستان شد و به نظر می رسید که در این لیگ سطح پایین بتواند قهرمان شود و بالاخره رنگ خوشبختی را بچشد اما این اتفاق رخ نداد.

در حقیقت رونالدو و النصر در حال حاضر از قهرمانی لیگ عربستان دور شده اند. شکست النصر در مقابل الهلال باعث شد تا راه قهرمانی به روی الاتحاد باز شود. حالا الاتحاد با یک بازی کمتر، سه امتیاز بیشتر از النصر دارد.

نتایج النصر باعث شده تا کریستیانو که همیشه به دنبال پیروزی است، از نظر روحی ویران شود. ستاره پرتغالی در بازی اخیر النصر شانس آورد که توسط داور اخراج نشد و در زمانی که هواداران حریف به تشویق مسی پرداختند، حرکت زشتی را خطاب به انها انجام داد. او در بازیهای قبلی نیز با حریفانش درگیری لفظی پیدا کرده بود.

رونالدو در پنج فصلی که از رئال مادرید رفته، دو لیگ ایتالیا، دو سوپرجام ایتالیا، یک جام حذفی ایتالیا کسب کرده اما از سال 2021 تا کنون هیچ جامی نبرده است. در همین مدت رئال مادرید بدون رونالدو دو لالیگا، دو جام جهانی باشگاه ها، یک چمپیونزلیگ و یک سوپرجام اسپانیا کسب کرده است.

حرکت زشت رونالدو خطاب به هواداران با واکنش های منفی فوتبالدوستان عربستانی در شبکه های اجتماعی همراه شده و حتی برخی در توییتر خواستار اخراج رونالدو از کشور عربستان شده اند.