باشگاه النصر رسما برکناری رودی گارسیا را اعلام کرد

رودی گارسیا، سرمربی النصر پس از نتایج ضعیفی که در این باشگاه به دست آورد از کار برکنار شد و او دیگر سرمربی یاران کریستیانو رونالدو نخواهد بود.

با توجه به این که النصر سالانه 200 میلیون یورو به کریستیانو رونالدو دستمزد می دهد، مدیران این تیم انتظار دارند که در تمامی بازی ها به پیروزی برسند. به نظر می رسد که علت اصلی برکناری رودی گارسیا این بوده است که النصر صدر جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان را از دست داد. در واقع الاتحاد عربستان توانست صدر جدول را از النصر بگیرد و به این ترتیب اوضاع برای النصر به خوبی پیش نرفت. النصر در بازی آخر خود هم مقابل الفیحا به تساوی بدون گل رسید و به نظر می رسد که این تساوی دیگر صبر مدیران النصر را لبریز کرد و باعث شد تا او را اخراج کنند چرا که اکنون فاصله النصر و الاتحاد 3 امتیاز است و مدیران النصر نمی خواهند این فاصله بیشتر شود و به دنبال این هستند که باشگاه بتواند صدر جدول را پس بگیرد.

دینکو یلیچیچ، سرمربی تیم زیر 19 ساله های باشگاه النصر به عنوان جانشین گارسیا انتخاب شده است و به طور موقت هدایت النصر را بر عهده دارد تا ببینیم سرمربی جدید رونالدو چه کسی خواهد بود.