این بازیکن که با ترک فوتبال میلیونر شد!

ریس وابارا 31 ساله که تجربه حضور در منچسترسیتی، ویگان اتلتیک، بارنزلی، دانکستر، بلکپول و ایپسویچ تون را دارد، در سن 25 سالگی از فوتبال بازنشسته شد و در سالهای اخیر سعی کرده که خارج از زمین فوتبال درآمدزایی کند.

در زمانی که وابارا با سیتی قرارداد داشت، یکی از دوستانش به او توصیه کرد که در حوزه “مد” سرمایه گذاری کند و او هم تصمیم گرفت که بخشی از سرمایه خود را وارد دنیای مد کند. خانواده اش هم به او توصیه کردند که در صورتی که در دنیای فوتبال موفق نبود، به سراغ سرمایه گذاری دیگری برود.

خودش توضیح می دهد:” می دانستم که به پایان دورانم در سیتی رسیده ام و به همین خاطر پدرم به من توصیه کرد که در حوزه دیگری سرمایه گذاری کنم که از نظر مالی باثبات تر باشد.”

بازیکن سابق فوتبال انگلیس در زمانی که فقط 22 سال سن داشت، شانزده هزار یورو برای تاسیس یک شرکت در دنیای مد سرمایه گذاری کرد و شرکتی به نام “منیره دو وور” را تاسیس کرد. این شرکت در حوزه طراحی لباس فعالیت می کرد و مراحل ترقی را به درستی طی کرد و حالا ارزش این کمپانی به 40 میلیون دلار رسیده است. 

این کمپانی در حوزه تولیدی لباس و محصولات دنیای مد فعالیت می کند. به نظر می رسد که وابارا بعد از ترک فوتبال بهترین تصمیم های ممکن را گرفته است.

ریس وابارا می گوید: ” چتبدیل شدنم از یک فوتبالیست به یک سرمایه گذار دنیای مد اتفاقی تدریجی بود و وقتی که فهمیدم که در فوتبال موفقیتی نخواهم داشت، این تصمیم را گرفتم.”