اینتر میامی 0-4 نیویورک ردبولز؛ شکست سخت در نبود مسی!

در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی به مصاف نیویورک ردبولز رفت و در نهایت، در این بازی با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد و تحقیر شد.

این بازی در شهر نیویورک برگزار شد و اینتر میامی به عنوان میهمان در این دیدار حاضر شد. اما متأسفانه، در این بازی با داشتن لوییس سوارز در خط حمله و عدم حضور لیونل مسی، با مشکلات زیادی مواجه شد. ضعف‌های این تیم هم در خط حمله و هم در خط دفاع باعث شد تا در برابر حملات قوی نیویورک ردبولز ناتوان عمل کند و چهار گل را در دروازه خود مشاهده کند.

نکته‌ی جالب اینجاست که سه از چهار گل نیویورک ردبولز به امضای مورگان بود. این بازیکن، سابقه حضور در تیم اینتر میامی را داشت و اکنون با انتقال به نیویورک ردبولز، موفق شده است مقابل تیم سابق خود یک هت‌تریک را به ثمر برساند. گل دیگر نیویورک ردبولز نیز به امضای تورس بود.

به نظر می‌رسد که اینتر میامی در این فصل نیز با چالش‌های زیادی در لیگ برتر آمریکا روبرو خواهد شد و باید با تلاش بیشتر به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها بپردازد. واضح است که آنها بدون حضور مسی، در برابر تیم‌های حریف ضعیف‌تر عمل می‌کنند و به شدت وابسته به این ستاره آرژانتینی هستند.

نیویورک رد بولز 4-0 اینتر میامی | خلاصه بازی | شکست سنگین در غیاب مسی