اشک و گریه مارسلو پس از این اتفاق!

در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کوپا لیبرتادورس یا همان جام باشگاه های آمریکای جنوبی، تیم فلومیننزه برزیل به مصاف تیم آرژانتینوس جونیورز رفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اتفاق عجیب و جالب توجهی که در این بازی رخ داد این بود که مارسلو ویرا، مدافع چپ برزیلی تیم فلومیننزه، در دقیقه 58 بازی یک خطای خشن رو پای بازیکن آرژانتینوس جونیورز مرتکب شد. شدت این خطا به قدری بود که پای بازیکن حریف شکسته شد. لوچیانو سانچز که بازیکن تیم آرژانتینوس جونیورز است، پس از خطای مارسلو نتوانست خودش با پای خودش زمین را ترک کند و به این ترتیب با برانکارد او را از زمین مسابقه خارج کردند.

مارسلو که یکی از اسطوره های باشگاه رئال مادرید به حساب می آید، پس از این خطای خشن و شکستن پای بازیکن حریف، با کارت قرمز داور مواجه شد. مارسلو به خاطر خطایی که کرده بود و بلایی که بر سر بازیکن حریف آورده بود، بسیار ناراحت بود و احساساتی شد و اشک ریخت. تصاویر اشک ریختن مارسلو در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

مارسلو در حال حاضر 35 سال سن دارد و از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید به شمار می رود.

پست اینستاگرامی مارسلو

مارسلو پس از این اتفاق یک پست اینستاگرامی منتشر کرد. بازیکنی که در برخورد با مارسلو دچار آسیب دیدگی شد، لوچیانو سانچز بود. این بازیکن در حال حاضر 29 سال سن دارد و اهل کشور آرژانتین است و پست تخصصی او، پست مدافع وسط است.

مارسلو در پیام خود برای این بازیکن نوشت:” امروز مجبور شدم لحظه های بسیار دشواری را درون زمین تجربه کنم. من به طور ناخواسته ای یکی از بازیکنان را مصدوم کردم. برای تو بهبود یافتن به بهترین شکل ممکن را آرزو می کنم. تمام قدرت دنیا همراه تو باشد لوچیانو سانچز.”