از 39 سالگی رونالدو تا 32 سالگی نیمار؛ همچون مقایسه روز و شب!

نیمار زمانی امید داشت تا به رقیب رونالدو و مسی تبدیل شود اما بازیکن برزیلی بیش از آن که درگیر فوتبال باشد، اسیر حاشیه ها شد و نتوانست موفقیت لازم را کسب کند. نیمار همچنان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال است چرا که پی اس جی برای خریدنش از بارسلونا 222 میلیون یورو پرداخت اما به جز این رکورد عملا در دوران فوتبالش دستاورد مهم دیگری نداشته است!

کریستیانو رونالدو در حالی امروز تولد 39 سالگی خود را جشن گرفت که روند فوق العاده ای داشته است. آمار این فوق ستاره گویای همه چیز است چرا که از زمان پیوستنش به النصر در 50 بازی رسمی 44 گل زده است. کریستیانو در دوران فوتبالش هرگز از رکورد 20 گل در یک فصل عبور نکرده و در حالی وارد چهل سالگی می شود که هرگز انگیزه خود را از دست نداده است.

در سوی مقابل، نیمار قرار دارد که امروز 32 سالگی خود را جشن گرفت و به محض پیوستن به الهلال برای بازنشستگی آماده شد. در حقیقت این بازیکن پیش از مصدومیت شدیدش در پنج بازی در الهلال یک گل زده بود. نیمار در سالهای اخیر در پی اس جی موفقیت چندانی نداشت و در حالی که فقط 32 سال سن داشت، برای بازنشستگی مجلل به الهلال پیوست.

کریستیانو رونالدو فقط یک بازی تا رسیدن به هزار بازی رسمی در دوران فوتبالش فاصله دارد در حالی که نیمار فقط 587 بازی داشته است. اگر نیمار در ده سال آینده سالی حداقل 40 بازی داشته باشد، شاید به رونالدو برسد که خیلی بعید است که این اتفاق رخ بدهد!