آینده نیمار و امباپه در پی‌اس‌جی

کیلیان امباپه و نیمار در مراسم معارفه پیراهن دوم پاری سن ژرمن حضور داشتند تا شایعات جدیدی درباره آینده‌ آن‌ها شنیده شود.

چند هفته قبل کیلیان امباپه به صورت رسمی و با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که قصد فعال‌سازی بند تمدید قراردادش تا سال 2025 را ندارد و بدین ترتیب قهرمان جام جهانی 2018، آخرین فصل حضورش در پاریسن ژرمن را پشت سر می گذراند. این خبر بسیار بدی برای ناصر الخلیفی بود، چون این مالک قطری 200 میلیون یورو برای امباپه خرج کرده و دوست ندارد تا این ستاره فرانسوی را به صورت رایگان، آن هم به رئال مادرید واگذار کند، پس یا باید او را در همین تابستان به فروش برساند و یا دوباره امباپه را به ماندن راضی کند.

همچنین صحبت‌های زیادی راجع به آینده نیمار به گوش می رسد. این ستاره برزیلی در سال 2017 با رقم 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست، اما هرگز نتوانست در حد پولی که برایش خرج شد ظاهر شود و حالا ناصر الخلیفی بدش نمیاد تا با یک مبلغ مناسب، این ستاره برزیلی را از پارک دو پرنس بیرون کند.

با این حال روز گذشته از کیت دوم پاریسن ژرمن رونمایی شد و شما می بینید که هم امباپه و هم نیمار در این عکس‌ها حضور دارند که باعث می شود رسانه‌ها و مردم حدس بزنند که این دو ستاره فصل آینده نیز در پاری سن ژرمن بازی می کنند.