آخرین شرایط بازگشت مسی به بارسلونا

بارسلونا در رویای بازگرداندن اسطوره آرژانتینی لیونل مسی به نیوکمپ به سر می‌برد و قبل از تکمیل قراداد مسی از لالیگا این تضمین را می‌خواهد که مشکلی برای ثبت این قرارداد نداشته باشد.

مسی در سال 2021 با تأیید جدایی اش در کنفرانس خبری با چشمانی گریان، بارسلونا را ترک کرد و دلیل این اتفاق مشکلات مالی بارسلونا عنوان شد که مانع آن ها در ثبت قرارداد مسی در لالیگا شد و در نهایت او به تیم پاریسی نقل مکان کرد.

گزارش ها نشان می‌دهد که هنوز مذاکرات بین بارسلونا و نمایندگان مسی شروع نشده است و مسئولان بارسلونا در جلسه ای با خاویر تباس رئیس لالیگا درباره راه حلی برای قوانین سقف دستمزدها و این‌که آیا با قوانین موجود امکان ثبت قرارداد مسی با بارسلونا وجود دارد، رایزنی کرده اند. بارسلونا طی یکی دو فصل اخیر به مقدار زیادی از حد سقف دستمزدشان فراتر رفته اند و تباس در این باره گفته است که آبی اناری ها باید قبل از هر خرید جدید یا تمدید قرارداد از میزان دستمزد های خود بکاهند.

انتقال مسی 35 ساله با توجه به اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن هزینه ای در بر نخواهد داشت، اما او و پدرش خورخه برای هرگونه قراردادی دستمزد قابل توجهی را درخواست خواهند کرد.

قهرمانی امسال بارسلونا در لالیگا اولین افتخار آن ها در لیگ از زمان جدایی مسی بوده است، در حالی که لئو در آستانه به دست آوردن دومین قهرمانی خود در لیگ 1 فرانسه با تیم پاری سن ژرمن قرار دارد، اما پس از آخرین باری که با بارسلونا در سال 2015 موفق به کسب مدال قهرمانی چمپیونز لیگ شد تا به حال در این مسابقات ناکام بوده است.

اگر بازگشت او به ورزشگاه نیوکمپ رخ ندهد، عربستان سعودی محتمل ترین مقصد برای این ستاره آرژانتینی به نظر می‌رسد، جایی که تیم الهلال آماده است تا این اسطوره دنیای فوتبال را جذب کند.