پیروزی پاری سن ژرمن و هو شدن دوباره مسی!

پاری سن ژرمن در دیدار خانگی برابر آژاکسیو با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید تا فاصله 6 امتیازی‌اش را با لنس رده دومی حفظ کند.

شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های پاری سن ژرمن و آژاکسیو از هفته سی و پنجم لیگ فرانسه در استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی کردند. پاری سن ژرمن در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته بود و دیگر نمی خواست قهرمانی لیگ فرانسه را نیز از دست بدهد و به همین خاطر با تمام قوا وارد میدان شد. همچنین یکی از نکات جذاب این بازی، بازگشت لیونل مسی به ترکیب اصلی بعد از حواشی اخیر بود، اما هواداران پاری سن ژرمن دوباره از خجالت این ستاره آرژانتینی درآمدند و او را هو کردند.

در نیمه اول، پاری سن ژرمن با قدرت کار را آغازکرد و در دقیقه 22، فابین روییز گل اول را به ثمر رساند و در دقیقه 33، اشرف حکیمی اختلاف را دو برابر کرد تا پی‌اس‌جی با حاشیه امنیت به رختکن برود.

در نیمه دوم درخشش کیلیان امباپه آغاز شد. این ستاره 24 ساله فرانسوی، در ابتدا در دقیقه 47 و سپس در دقیقه 54 گلزنی کرد تا اختلاف چهارگله شود، اما این پایان کار نبود و محمد یوسف نیز به اشتباه دروازه خودی را گشود تا پاری سن ژرمن در نهایت با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد. اشرف حکیمی نیز در دقیقه 77 و توماس منگانی در دقیقه 80 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.

پاری‌سن‌ژرمن 5-0 آژاکسیو | خلاصه بازی | آتش‌بازی پاریسی‌ها با درخشش امباپه