پی‌اس‌جی امباپه را تهدید کرد!

مذاکره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و کیلیان امباپه به بن‌بست خورده و ملی پوش فرانسوی همچنان اصرار دارد که یک فصل باقیمانده از قراردادش را سپری کرده و سپس به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. او حتی پیشنهاد نجومی الهلال برای حضور یک ساله در فوتبال عربستان را نیز رد کرده است.

به گزارش گل، برونو آندراده، روزنامه نگار فرانسوی مدعی شده که پاری‌سن‌ژرمن به فوق ستاره خود اعلام کرده است که اگر بدون تمدید قراردادش تابستان امسال در پاریس بماند، هیچ جایی در تیم فصل 2023-2024 نخواهد داشت.

قرارداد امباپه با PSG تابستان فصل آینده به پایان می رسد و به نظر می رسد که این آخرین ترفند مالکان قطری برای جلوگیری از ضرر قابل توجه جدایی گلزن فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد باشد.

لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تصور نمی کرد که بعد از جدایی ستاره هایی چون لیونل مسی و سرخیو راموس، شرایط به گونه ای رقم بخورد که امکان استفاده از امباپه را در فصل جدید نداشته باشد. او امید زیادی به حل مشکل مهاجم تیمش با مالکان PSG داشت اما به نظر می رسد که دیگر خود را قانع کرده که ترکیب فصل جدید را باید بدون امباپه بچیند.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه کار خود در فصل جدید را از هفته آینده با دیدار مقابل لوریان آغاز می کند و در تلاش است تا آن موقع با نهایی کردن چند انتقال مهم، داشته های مورد نیاز انریکه را فراهم کند.