واکنش ستاره جدید رئال ماردید به اولین گل

رئال مادرید فصل جدید لالیگا را با برتری 2-0 مقابل اتلتیکو بیلبائو به پایان رساند. جود بلینگام، ستاره تازه وارد رئالی‌ها زننده گل دوم تیمش در این دیدار بود تا نشان دهد کاملا آماده تبدیل شدن به یکی از بهترین های تاریخ این باشگاه بزرگ است.

لینگام با شماره 5 رئال وارد زمین شد و به قدری مسلط و چشم نواز کار کرد که هواداران تیمش را یاد زین الدین زیدان انداخت؛ او تنها 20 سال سن دارد اما به نظر می رسد پیراهن زیدان به هیچ عنوان به تنش گشاد نیست؛ ستاره انگلیسی حداقل شب گذشته این موضوع را ثابت کرد.

او در پایان با اشاره به برتری کامل تیمش مقابل اتلتیکو تاکید کرد که رئال شایستگی پیروزی با اختلاف گل بیشتری را داشت: “ما کاملا به بازی مسلط بودیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.”

در سی و ششمین دقیقه از بازی بلینگام قصد داشت ارسال کرنر داوید آلابا را با یک شوت روی پا وارد دروازه حریف کند اما توپ به خوبی روی پایش جفت و جور نشد و بعد از برخورد به زمین با خوش شانسی وارد دروازه شد. ستاره انگلیسی رئال با پذیرفتن خوش شانسی اش در این صحنه گفت: “من در آن لحظه ضربه خوبی به توپ نزدم اما خوش شانس بودم که این ضربه به گل تبدیل شد.”