واکنش بارسلونا پس از دریافت جوایز لوریوس توسط مسی!

کمی بعد از آن که لیونل مسی دو جایزه لوریوس به عنوان بهترین ورزشکار مرد جهان و تیم برتر سال جهان (به نمایندگی از تیم ملی آرژانتین) را دریافت کرد، باشگاه بارسلونا به بازیکن آرژانتینی علامت داد.

باشگاه بارسلونا رویای بازگرداندن مسی پس از دو سال را دارد که در پیامی به این مراسم واکنش نشان داد. در حقیقت صفحه توییتر مراسم لوریوس تصویری از مسی با دو جایزه اش را منتشر کرد و در توضیحش نوشت: “خالقان تاریخ! لیونل مسی اولین ورزشکاری است که دو جایزه بهترین ورزشکار سال و تیم برتر سال را در یک سال دریافت می کند.”

پس از نیم ساعت، صفحه بارسلونا نیز به این توییت واکنش نشان داد و در پاسخ نوشت: “تبریک، لئو.” که شکلک تبریک و شکلک بز (به نشانه عبارت GOAT که مخفف کلمه بهترین بازیکن تاریخ است) را به نمایش گذاشت.

در حقیقت بارسلونا رویای بازگرداندن مسی را دارد، هر چند که پیش از ان باید 200 میلیون یورو از حجم دستمزدهای خود را کم کنند، کاری که بسیار دشوار به نظر می رسد. مسی پس از عذرخواهی از پی اس جی این فرصت را پیدا کرد تا در تمرین روز دوشنبه حضور پیدا کند و برخی حتی احتمال تمدید قراردادش با پاریسی ها را مطرح کرده اند، آن هم در حالی که الهلال عربستان هم مشتری پر و پا قرص مسی است.