هالند بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس شد!

انجمن نویسندگان فوتبال انگلستان بعد از فصل درخشان هالند او را به عنوان بهترین بازیکن فصل برگزید.

ارلینگ هالند با کسب 82 درصد آرا تبدیل به سومین بازیکن تاریخ منچستر سیتی در 5 سال اخیر شد که این جایزه را کسب می‌کند. او این جایزه را پس از استرلینگ در فصل 2018-19 و روبن دیاز در فصل 2020-21 به دست آورده است.

هالند پس از فصل درخشانش که اولین فصل حضورش در این تیم نیز می‌باشد، جایزه بهترین بازیکن فصل را از طرف انجمن نویسندگان فوتبال انگلیسی کسب کرد. این مهاجم نروژی در 47 بازی در تمام رقابت ها 51 گل به ثمر رسانده و با نقش مهمی که در این فصل برای تیم گواردیولا بازی کرده است، تیم سیتی شانس دارد تا اولین سه گانه اروپایی بین تیم های انگلیسی از فصل 1999 کسب کند.

جان کراس رئیس رئیس انجمن نویسندگان انگلیس و مدیر عامل خبرگزاری میرور بعد از انتصاب هالند گفت :” ارلینگ هالند و سم کر (برنده همین جایزه در بخش بانوان) دو برنده خارق العاده هستند و کاملا لیاقت این جایزه را دارند. ارلینگ هالند در حال شکستن تمام رکورد های قبل از خودش می‌باشد و به نظرم کسی از او برای این جایزه لایق تر نیست. تعداد رأی های او بسیار بالا بود و 82 درصد رأی ها را مال خود کرد. بوکایو ساکا دومین نفر بود اما اگر بخواهیم صادق باشیم هالند کیلومتر ها جلو تر بود. هیچ وقت تصور نمی‌کردم که رکورد کلایو آلن که در فصل 1986-87 49 گل در تمام رقابت ها برای تاتنهام به ثمر رساند شکسته شود اما هالند استثنایی بوده است. او همه را در این مسیر کنار زد و در مسیر حرکت من سیتی به سمت سه گانه نقش مهمی ایفا کرده است. “