هافبک مد نظر بارسلونا به النصر پیوست!

فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال ادعا کرده است که انتقال “مارسلو بروزوویچ” به النصر عربستان تمام شده و به این ترتیب این بازیکن راهی فوتبال عربستان می شود.

بارسلونا و النصر عربستان به دنبال جذب مارسلو بروزوویچ، هافبک دفاعی اینتر بودند در نهایت به نظر می رسد که النصر در این مسیر موفق شد و هافبک اهل کشور کرواسی را جذب کرد.

به گفته فابریزیو رومانو، النصر تمامی شرط و شروطی که مارسلو بروزوویچ گذاشته را پذیرفته است و به این ترتیب این انتقال را نهایی کرده است. النصر مبلغ 23 میلیون یورو بابت این انتقال به باشگاه اینتر پرداخت کرده است. از سوی دیگر النصر یک قرارداد تا سال 2026 با بروزوویچ می بندد و قرار است در مجموع 100 میلیون یورو به این بازیکن بدهد. در حقیقت النصر راضی شده است تا مبلغ بیشتر به بروزوویچ بدهد و به این ترتیب رضایت او را جلب کرده تا قید حضور در اروپا و باشگاه بارسلونا را بزند و راهی النصر عربستان شود.

به این ترتیب مارسلو بروزوویچ هم با قراردادی سه ساله راهی فوتبال عربستان و تیم النصر می شود و هم‌تیمی کریستیانو رونالدو خواهد شد تا روند جذب ستاره ها توسط باشگاه های عربستانی ادامه داشته باشد.