مودریچ پیشنهاد 200 میلیونی الهلال را رد کرد!

لوکا مودریچ هافبک 37ساله کروات یک سال دیگر در رئال مادرید خواهد ماند و به همین خاطر پیشنهاد نجومی الهلال عربستان را رد کرده است.

هافبک کروات پیشنهاد الهلال برای قراردادی سه ساله با دستمزد مجموعا 200 میلیون یورو را رد کرده است و بر خلاف رونالدو و بنزما در مقابل مبالغ نجومی عربستانی ها مقاومت کرده تا همچنان در سطح اول فوتبال دنیا به کارش ادامه بدهد و بخشی از ترکیب رئال مادرید باشد.

مودریچ با پیشنهادی نجومی از جانب الهلال مواجه شده بود اما همچنان قصد ترک رئال مادرید را ندارد و نقشه خود را برای بازنشستگی از فوتبال در ورزشگاه برنابئو تغییر نداده است. این بازیکن هرگز مشکلی برای تمدید با رئال مادرید نداشته است و هرگز پول، جایی در اولویت هایش برای تصمیم گیری نداشته است.

مودریچ در سن 37 سالگی همچنان می خواهد در بالاترین سطح به فوتبال ادامه بدهد. این بازیکن در سال 2024 احتمالا از فوتبال بازنشسته می شود که هنوز مشخص نیست که ایا قصد ادامه حضور در تیم ملی کرواسی و حضور در یورو 2024 را دارد یا بعد از لیگ ملت های اروپا از فوتبال ملی بازنشسته می شود و تمرکزش را روی سطح باشگاهی و حضور در رئال مادرید خواهد گذاشت.