منچسترسیتی یک قدم نزدیکتر به قهرمانی/ چلسی بالاخره طعم پیروزی را چشید

در هفته سی و پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی و لیدز یونایتد در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچسترسیتی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

این برد برای منچسترسیتی بسیار مهم بود چرا که آن ها اکنون با 4 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و از سوی دیگر با روحیه ای بالا به مصاف رئال مادرید می روند. منچسترسیتی سه شنبه شب قرار است در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید برود و شاهد یک بازی بسیار حساس خواهیم بود. گل های منچستر سیتی را مقابل لیدز یونایتد، ایلکای گوندوگان (دو بار) به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم امشب، چلسی به مصاف بورنموث رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک در این بازی به پیروزی برسد. این برای اولین بار است که تیم فرانک لمپارد موفق می شود طعم پیروزی را بچشد. لمپارد از وقتی که هدایت چلسی را بر عهده گرفته بود نتوانسته بود به پیروزی برسد و بالاخره امروز توانست بورنموث را شکست دهد. گل های چلسی را در این بازی کانر گلگر، بنوا بادیاشیل و ژائو فلیکس به ثمر رساندند.

منچسترسیتی 2-1 لیدز | خلاصه بازی | دهمین برد متوالی، نزدیک‌تر از همیشه به جام

بورنموث 1-3 چلسی | خلاصه بازی | خروج موقت از بحران با اولین برد لمپارد