معرفی پرفروش‌ترین عطر تلخ مردانه در سال 2023

دنیای عطر و ادکلن پر از رمز و راز و اسرار پیچیده است. عطر تلخ مردانه نیز در این میان مستثنی نبوده و اسرار خاص خود را دارد. عطری که در ابتدا با طعمی تلخ در ذائقه مخاطب نمایان شده و در ادامه با سایر نت‌ها و رایحه‌هایی چون عود و قهوه و برخی گیاهان خاص در هم آمیخته و داستان اسرارآمیز خود را به انتها می‌رساند. ساختار عطر تلخ مردانه به گونه‌ای است که بیشتر برای مردان جدی و باوقار و استفاده در مکان‌های رسمی پیشنهاد می‌شود.

در این مطلب لیستی از پرفروش ترین عطرهای تلخ مردانه در روژاشاپ را معرفی می‌کنیم:

1- ادو پرفیوم فور هیم نوید محمدزاده

این عطر مردانه با رایحه‌ای مدرن و در عین حال پرقدرت و با بهره‌گیری از ساختار گروه بویایی باطراوت ادویه‌ای به بازار عطر و ادکلن معرفی شده است.

نت ابتدایی آن ترنج، ریحان و برگ بنفشه و نت میانی و پایه آن جوز هندی و فلفل صورتی است که به همین دلیل برای استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز و همچنین کاربرد روزمره، جلسات و اسپورت مناسب است. قیمت این عطر تلخ مردانه در روژاشاپ 1 میلیون و 125 هزار تومان است.

2-  ادو پرفیوم پلان مهران مدیری

رایحه ادوپرفیوم مهران مدیری دارای طبع و طعم خنک، ترش و تلخ با گروه رایحه‌ای میوه‌ای – ادویه‌ای است که بیشتر برای استفاده در فصول بهار و تابستان مناسب است. نت آغازین آن با عطر سیب، پرتقال تلخ، ماندارین و ترنج آشکار شده و اندکی بعد با نت‌های میانی نعناع هندی، فلفل سیاه، یاس و چوب سدر در هم آمیخته و در انتها با عطر عنبر، وانیل، مشک سفید و چرم ماندگار می‌شود.

این محصول با قیمت 1 میلیون و 280 هزار تومان عرضه شده است.

3- عطر تلخ مردانه ار وی پیور اینتنسو روبرتو ورینو

عطر و رایحه این محصول برند اسپانیایی روبرتو ورینو، ملایم و در عین حال تلخ است. ار وی پیور اینتنسو روبرتو ورینوین با گروه رایحه شرقی سرخسی طراحی شده و بنابراین بیشتر برای استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز مناسب است.

رایحه ابتدایی آن با هل و نعنا آغاز شده و در ادامه با نت‌های فلفل سیاه و شیرین بیان ترکیب می‌شود. در پایان نیز با نت‌های گرم و شرقی خزه، پچولی(نعنا هندی) و چرم استوار می‌شود. قیمت این عطر 1 میلیون و 495 هزار تومان است.

4- ادو تویلت مردانه نویر مشکی لالیک

نویر محصولی خاص و منحصر به فرد از برند لالیک است که با رایحه چوبی-آروماتیک در سال 2006 به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد.

رایحه آغازین نویر سرو و رایحه میانی آن وتیور است. این عطر تلخ مردانه در پایان با رایحه مشک و چوب کشمیر مشام مخاطب را تا ساعت‌ها درگیر می‌کند.

قیمت این محصول در روژاشاپ 2 میلیون و990 هزار تومان است.

5- ادو تویلت مردانه دریم بیگ بنتون

ترکیبات این ادوتویلت مردانه به گونه‌ای طراحی شده که با گروه رایحه‌ای گلی – چوبی برای استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز مناسب است.

قیمت این عطر خنک، ترش و تلخ در روژاشاپ 1 میلیون و 280 هزار تومان است.