مشکل جدید بنزما در الاتحاد!

نشریه “الشرق الاوسط” اعلام کرد که رابطه کریم بنزما، ستاره فرانسوی، با نونو اسپریتو، سرمربی تیم الاتحاد شکرآب شده و به شکل مشکل‌آفرینی تغییر کرده است.

منابع آگاه این نشریه از سوی عربستانی‌ها اعلام کردند که اسپریتو به مدیران باشگاه اطلاع داده است که بنزما با سیستم بازی او سازگاری ندارد و او علاقه‌ای به امضای قرارداد با بنزما ندارد.

همچنین، بنزما به نماینده عربستانی که قصد انتقال او به الاتحاد را داشته است، از این رفتار ناحرفه‌ای اسپریتو شکایت کرده است.

بنزما، با توجه به تجربیات خود، از سرمربی الاتحاد درخواست کرده بود که بازوبند کاپیتانی را به او بدهند، اما اسپریتو این درخواست را نپذیرفته و مارینیو برزیلی را به عنوان کاپیتان اصلی و احمد شراحیلی را به عنوان کاپیتان دوم انتخاب کرده است.

بنزما که به عنوان دارنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال 2022 شناخته می‌شود، از نماینده عربستان درخواست کرده که این مسئله را به سرعت حل کند. در جام باشگاه‌های عربی، بنزما توانسته 3 گل زده و یک پاس گل نیز داده باشد. این ستاره سابق تیم رئال مادرید در دو هفته ابتدایی لیگ عربستان نتوانسته به نفع تیم الاتحاد گلزنی کند.