مذاکرات نهایی بین بایرن مونیخ و هری کین

جدایی هری کین از تاتنهام و سرسختی رئیس این باشگاه یکی از خبرهای دائمی پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال بود.

در شروع تابستان از رئال مادرید، منچستریونایتد و بایرن مونیخ به عنوان سه باشگاهی که خواهان به خدمت گرفتن ستاره انگلیسی بودند نام برده می‌شد. با کنار رفتن رئال از این رقابت به نظر می‌رسید کفه ترازو به نفع بایرن سنگین‌تر شده چرا که رئیس تاتنهام ترجیح می‌دهد هری کین را به تیمی انگلیسی نفروشد. اما گزارش‌هایی از سرسختی دنیل لوی در مذاکرات با بایرن باعث شد انتقال کین به این باشگاه هم با شک و شبهه مواجه شود.

اما به تازگی شبکه اسکای آلمان گزارشی منتشر کرد که از آن به عنوان بمب خبری فوتبال آلمان یاد شده است. اسکای می‌گوید مطلع شده که در ساعت‌های گذشته دور جدیدی از مذاکرات بین بایرن مونیخ و وکلای هری کین آغاز شده که از آن به عنوان مذاکرات نهایی و تعیین‌کننده یاد شده است.

این شبکه مدعی است از منابع نزدیک به مذاکرات دریافت که کین در یک قدمی بایرنی شدن قرار دارد. اسکای می‌گوید هری کین از طرف وکلایش به مدیران بایرن اطلاع داده که علاقه‌مند به حضور در آلیانز آره‌نا است.

در ادامه گزارش شبکه اسکای مبلغ پیشنهادی بایرن هم اعلام شده است: 100 میلیون یورو مبلغی است که باواریایی‌ها به هری کین پیشنهاد داده‌اند.

در این گزارش اشاره شده که مدیران برنامه‌های ویکتور اوسیمن هم پیشتر از نزدیک شدن هری کین به بایرن مطلع شده بودند چرا که در مذاکرات‌شان با این باشگاه آلمانی دریافتند که بایرن مونیخ دیگر چندان تمایلی برای جذب اوسیمن نشان نمی‌دهد.