لیونل مسی منتظر تماس رییس باشگاه بارسلونا!

نشریه موندو دپورتیوو مدعی است که لیونل مسی منتظر تماسی از خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلوناست تا زودتر درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

در تابستان 2021، لیونل مسی پس از به توافق نرسیدن با سران بارسلونا، مجبور به ترک این باشگاه و پیوستن به پاری سن ژرمن شد. حالا بعد از گذشت نزدیک به دو فصل، شرایط فوق ستاره آرژانتینی در پاریس خیلی خوب به نظر نمی رسد و بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان مدعی هستند که قهرمان جام جهانی 2022، قطعاً در تابستان آینده از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد.

مسی در پایان این فصل، قراردادش با پاری سن ژرمن به اتمام می رسد و هفته قبل، فابریتزیو رومانو فاش کرد که باشگاه الهلال پیشنهاد سرسام آور 400 میلیون یورویی به این ستاره آرژانتینی داده است.

به نقل از سایت گل، چند مقام رسمی در بارسلونا از جمله لاپورتا، در مصاحبه‌های اخیر خود، درهای ورود به بارسا را برای مسی بازگشته‌اند، اما تاکنون هیچ اقدام رسمی انجام نشده و موندو دپورتیوو مدعی است که لیونل مسی منتظر یک تماس از جانب بلوگرانا می‌باشد. لاپورتا در گذشته با پدر مسی ملاقات داشته و ژاوی نیز تاکید کرده که عاشق مسی است و دوست دارد این ستاره آرژانتینی را در تیمش داشته باشد.

مسی همچنین مذاکراتی با پاری سن ژرمن بر سر تمدید قرارداد داشته است.