فرصتی مناسب برای ستاره فراموش شده رئال مادرید

به احتمال فراوان ادن هازارد وینگر بلژیکی بعد از 7 ماه دوری از ترکیب اصلی، در بازی روز شنبه با ختافه از ابتدا برای رئال مادرید به میدان خواهد رفت.

روز شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و ختافه از چهارچوب هفته سی و چهارم لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. در حال حاضر، لوس بلانکوس شانس بسیار اندکی برای قهرمانی در لالیگا دارد و کارلو آنچلوتی بیشتر روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده و به همین خاطر، قصد دارد برای این بازی به بازیکنان اصلی‌اش استراحت دهد.

حالا در این رابطه، مارکا ادعا کرده که ادن هازارد یکی از کسانی است که در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. همچنین به خاطر استراحت دادن به کریم بنزما و رودریگو، به ماریانو دیاز نیز فرصت داده خواهد شد. این واقعاً فرصت خوبی برای هازارد می‌باشد که بتواند بعد از 7 ماه دوری از ترکیب اصلی، توانایی‌هایش را به رخ کارلو آنچلوتی بکشد و شاید با درخشش در این بازی، به او فرصت بیشتری در بازی‌های مهم بعدی داده شود.

چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم اتحاد برگزار خواهند کرد. دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید.