عکس های مسی با خانواده‌اش در عربستان

سفر مسی به عربستان به یکی از جنجالی ترین اتفاقات روزهای اخیر فوتبال دنیا تبدیل شده است.

مسی بدون اجازه باشگاه پی اس جی به عربستان سفر کرد تا گردشگری در این کشور را تبلیغ کند. گفته می شود که مسی بر اساس قراردادش با دولت عربستان سالانه شش میلیون یورو دریافت می کند تا گردشگری را در این شرکت تبلیغ کند.

لئو و نزدیکانش مدعی هستند که سفرشان به عربستان دو بار لغو شده بود و به همین خاطر چاره ای جز انتخاب همین تاریخ برای سفر نداشته اند. در حقیقت در ابتدا قرار بود که تمرینات روزهای دوشنبه و سه شنبه پی اس جی تعطیل باشد و لئو بر همین اساس برنامه سفرش را چیده بود اما شکست پی اس جی در بازی اخیرش باعث شد تا تمرین برگزار شود و لئو نیز بر خلاف سایر بازیکنان در این جلسه تمرینی غایب بود.

الخلیفی به عنوان عضو خانواده سلطنتی قطر رابطه خوبی با دولت عربستان ندارد و سفر مسی به بهانه ای تبدیل شد تا لئو دو هفته از حضور در باشگاه پی اس جی تعلیق شود و با محرومیت دو جلسه ای از پرداخت دستمزدش مواجه شود. برخی منابع مدعی هستند که مسی دیگر برای پی اس جی بازی نخواهد کرد و جدا شدنش از تیم فرانسوی قطعی است.

سفر مسی و خانواده اش با اهداف تبلیغاتی و برای تبلیغ گردشگری به کشور عربستان انجام شده است. صفحه “از عربستان بازدید کنید” تصاویری از مسی و خانواده اش در این سفر را منتشر کرده است.