زشت‌ترین زن جهان وقتی هنوز زیبا بود!

عکس زشت‌ترین زنان جهان را که صورتی با فرم و ساختار غیر طبیعی دارد را حتما شما هم دیده اید، مادری عاشق فرزندانش که بخاطر تامین زندگی آن‌ها با وجود تمسخر و ناملایمتی ها، همچنان به تلاش خود ادامه داد تا امروز نامش به القابی دیگر از نازیبایی‌ها برده شود.

مری که در یک خانواده بزرگ و تقریبا فقیر در شهر لندن بدنیا آمده بود خیلی زود به عنوان پرستار بیمارستان شروع به کار کرد. در ۲۹ سالگی، با فردی بنام توماس بوان ازدواج کرده و صاحب چهار فرزند شد؛ همه چیز خوب بود تا اینکه ماری دچار درد‌های عجیب میگرن و عضلات و مفاصل شد و این درد‌ها کم کم به رشد و تغییر غیرعادی صورت که باعث زشت شدن او شد، منجر گشت و این تغییرات او را به شرایطی رساند که دیگر شباهتی به یک زن نداشت. در ادامه این بخش از نمناک، تصویر دوران قبل و بعد از بیماری مری آن بیوان را مشاهده می‌کنید.

عکس مری آن بیوان ملقب به زشت‌ترین زن جهان

عکس زشت‌ترین زن دنیا پیش از بیماری و تغییر قیافه

وضعیت مری روز به روز بدتر می‌شد تا اینکه او متوجه شد که یک مسابقه به نام “زشت‌ترین زن جهان” وجود دارد و تصمیم گرفت در این مسابقه شرکت کند، زیرا جایزه آن مبلغ قابل توجهی داشت. او به عنوان برنده این مسابقه انتخاب و بعد‌ها برای تامین هزینه‌های زندگی اش در یک سیرک مشغول به کار شد.

منبع: فرارو