رقیبی سرسخت تسلا مدل Y؛ شورولت بلیزر برقی مدل 2024

جدیدترین محصولی که کمپانی شورولت به خط تولید خودروهای برقی‌اش اضافه کرده، شورولت بلیزر 2024 است که یک شاسی بلند اسپرت و تمام برقی است و رقیبی جدی برای تسلا مدل Y، هیوندای آیونیک 5 و فورد موستانگ Mach-E به شمار می‌آید.

شورولت بلیزر برقی جدید نمونه اسپرت تری از کادیلاک Lyriq مدل 2024 است و حتی می‌توان از جهاتی آن را به محصولات لامبورگینی شبیه دانست. این خودرو در مقایسه با رقبایش از ظاهری اسپرت‌تر و چهره‌ای تهاجمی تر بهره می برد و می تواند هواداران خودروهای اسپرت را به سوی خودش جلب کند.

ویژگی‌ها و امکانات شورولت برقی 2024

شورولت بلیزر برقی مدل 2024 یک فضای بار 863 لیتری در پشت صندلی‌های ردیف دوم دارد و چنانچه این صندلی‌ها خوابانده شوند فضای بار به 1817 لیتر افزایش پیدا می کند. این فضای بار بزرگ‌تر از حد انتظار است و در سفرهای طولانی می‌تواند اسباب و اثاثیه زیادی را در خودش جا بدهد. سرنشینان صندلی‌های عقب نیز از فضای سر و فضای پای مناسبی برخوردار هستند و کاملاً در رفاه خواهند بود. متاسفانه شورولت بلیزر برقی مدل 2024 مانند دیگر خودروهای برقی از صندوق بار در جلوی خودرو بهره نمی برد چون برخی از خودروسازان معتقدند این نوع صندوق به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد.

شورولت بلیزر برقی مدل 2024 با بهره مندی از یک موتور 557 اسب بخاری، شتاب صفر تا صدی برابر با 4 ثانیه دارد ولی از این بابت به پای شتاب تسلا مدل Y که 3.5 ثانیه است نمی رسد. گفتنی است که پیشرانه برقی تسلا مدل وای 456 اسب بخار قدرت دارد.

شورولت بلیزر برقی مدل 2024 می توان با یک بار شارژ مسافتی برابر با 467 کیلومتر را بپیماید که این مسافت برای تسلا مدل وای، 488 کیلومتر اعلام شده است.