دو مشتری اینیستا؛ دوراهی عربستان و MLS

آندرس اینیستا چند روز پیش به حضور 5 ساله خود در ویسل کوبه ژاپن پایان داد و بعد از بازی با ساپورو طی مراسمی احساسی با هواداران خداحافظی کرد. او با وجود 39 سال سن هنوز دوست دارد به بازی کردن ادامه دهد و دو مقصد احتمالی پیش رویش قرار دارد.

چندی پیش سرمربی آرژانتینوس جونیورز از اینیستا خواسته بود تا در این تیم بازی کند اما به نظر نمی رسد که اسطوره بارسلونا تمایلی به حضور در تیم هم باشگاهی سابقش گابریل میلیتو داشته باشد. اینترمیامی یا حضور در لیگ عربستان، دوراهی فعلی اینیستا برای ادامه فوتبالش محسوب می شود.

اینیستا پیشنهاد تمدید قرارداد ویسل کوبه را رد کرد تا فوتبال خود را جایی خارج از ژاپن به پایان برساند. او اعلام کرده که حداقل تا 40 سالگی (یک سال دیگر) می خواهد بازی کند.

اینترمیامی که لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را جذب کرده طی روزهای اخیر مذاکراتی با اینیستا نیز داشته و به گزارش توتو مرکاتو، احتمال همبازی شدن دوباره این ستاره با مسی و بوسکتس بسیار زیاد است. البته این رسانه ایتالیایی تاکید کرد که اینیستا پیشنهادات خوبی هم از عربستان دریافت کرده است. با این وجود به نظر می رسد اولویت این بازیکن بازی در MLS باشد.