خداحافظی نیمار و مسی و ریزش فالورهای صفحه پی‌اس‌جی در اینستاگرام

مسی روز شنبه آخرین بازی خود را در پارک دو پرنس با پیراهن پی اس جی داشت که دوستش نیمار به علت مصدومیت نتوانست درون زمین باشد.

مسی رسما از پی اس جی جدا شد که گفته می شود الهلال عربستان محتمل ترین مقصدش خواهد بود. نیمار در پیامی اینستاگرامی با مسی وداع کرد و نوشت: “برادر، شرایط آن طور که تصور می کردیم پیش نرفت اما همه تلاش خود را کردیم. باعث افتخار بود که دو سال بیشتر در کنارت باشم. در دوران جدیدت شاد و خوشبخت باشی. دوستت داریم.”

مسی نیز البته در پیامی اینستاگرامی پاسخ ستاره برزیلی را داد و نوشت: “ممنون نیمار. فراتر از هر چیز همین در یادها می ماند که دوباره از بازی در کنار هم لذت بردیم و هر روز را کنار هم بودیم. برایت آرزوی موفقیت دارم. جدا از این که یک ستاره هستی، یک شخصیت فوق العاده هستی و در نهایت همین مهم است. خیلی دوستت دارم نیمار.”

در حال حاضر نیمار هم برای ترک پی اس جی تلاش می کند که هنوز نتوانسته مقصد مناسبی برای خودش پیدا کند. مسی و نیمار در سال 2015 با هم در بارسلونا فاتح چمپیونزلیگ شدند و امید زیادی داشتند تا در پاریس هم این موفقیت را تکرار کنند اما تلاش آنها ثمره ای در بر نداشت و لئو پس از دو فصل ناکام در اروپا، از تیم پاریسی جدا شد.

حدود ۶۰۰ هزار نفر صفحه پی‌اس‌جی در اینستاگرام را آنفالو کردند!

شاید یکی از این دستاوردهای حضور مسی در پی اس جی، به فضای مجازی پاریسی‌ها مربوط باشد. آنها پس از خرید کاپیتان‌های رئال و بارسا، راموس و مسی بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفتند و دنبال‌کنندگان فوتبال در سراسر جهان مشتاق دیدن عکس‌هایی بودند که شاید زمانی غیرقابل باور به نظر می‌رسید.

کهکشانی شدن سن ژرمن اگرچه در نهایت باعث کسب لیگ قهرمانان نشد و هواداران این تیم همچنان حسرت این اتفاق را می‌خورند اما سبب شده بود پیج‌های رسمی پی‌اس‌جی رشد چشمگیری داشته باشد، اما این صفحات پس از شب وداع راموس و مسی، ریزش قابل‌توجهی داشته است.

تا کنون حدود ۶۰۰ هزار نفر صفحه پی‌اس‌جی در اینستاگرام را آنفالو کرده‌اند و در حال حاضر تعداد فالورهای این باشگاه ۶۹.۳ میلیون است.

تغییرات در فالور باشگاه و بازیکنان به یکی از اتفاقات معمول عصر جدید در نقل و انتقالات تبدیل شده و همان‌طور که رونالدو برای پیج النصر میلیون‌ها فالور به همراه خودش آورد، در صورت حضور مسی در الهلال نیز باید منتظر تکرار این اتفاق و فالو کردن باشگاه فوق ستاره آرژانتینی توسط مسی‌فن‌ها باشیم. همچنین باید دید ریزش فالور پی‌اس‌جی تا کجا پیش خواهد رفت.