سرانجام فتح‌الله زاده کنار رفت/ حجت کریمی سرپرست استقلال شد

با استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت خود، حجت کریمی رئیس هیئت مدیره استقلال تا زمان تشکیل مجمع باشگاه و معرفی مدیر عامل جدید سرپرست این باشگاه شد.

در یک بیانیه باشگاه استقلال در این مورد آمده است: جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ظهر روز سه شنبه، 21 فروردین تشکیل و با استعفای دکتر علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی این باشگاه موافقت شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به اصرار و تاکید آقای فتح‌الله‌زاده و استعفای مجدد ایشان، اعضای هیات مدیره با این درخواست موافقت کرده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای فتح‌الله‌زاده، آقای حجت کریمی را تا برگزاری مجمع باشگاه به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه، منصوب نمودند.

حجت کریمی پیش از این به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب شده و از ۲ سال قبل در هیات مدیره باشگاه حضور دارد.

فتح‌الله‌زاده در گفتگوی تلفنی اخیر با برنامه فوتبال برتر شبکه 3، با توجه به مسائل و مشکلات پیش آمده گفته بود: “اگر دوستان ناراحت نشوند، من استعفا می‌دهم و می‌روم. زمانی در استادیوم شعار می‌دادند که «مدیر محبوب ما حاج علی فتح‌الله»، الآن به من می‌گویند «حیا کن، رها کن»، من را قربانی کردند و در تله انداختند، الآن هم به‌خاطر من هم استقلال را می‌زنند و هم وزیر و پولادگر را می‌زنند. برای اینکه دوستان و استقلال آسیب نبینند من استعفا می‌کنم و تا اینجا هم هر اشکالی بوده به‌عهده من بوده است و از هواداران عذرخواهی می‌کنم، آنها حق دارند، من هم اگر بودم همین حرف را به مدیرمان می‌گفتم”.