تغییرات در تیم ملی زنان اسپانیا؛ نام هرموسو خط خورد! 

سرمربی جدید تیم فوتبال زنان اسپانیا روز دوشنبه، ۱۵ بازیکن قهرمان جام جهانی را در ترکیب خود قرار داد در حالی که آن‌ها به‌طور علنی پایان تحریم تیم ملی را اعلام نکرده‌اند. از سوی دیگر جنی هرموسو که بوسه لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا بر لبان وی جنجالی شد در ترکیب جدید حضور ندارد.  

مونتسه تومه، سرمربی تیم ملی زنان اسپانیا گفت که با هرموسو صحبت کرده و تصمیم گرفته است که برای محافظت از وی او را به تیم ملی دعوت نکند. تومه افزود: «ما همه با جنی و با همه بازیکنان هستیم. من معتقدم که این بهترین راه برای محافظت از وی است.» 

سرمربی جدید دستیار خورخه ویلدا سرمربی سابق این تیم در جام جهانی زنان استرالیا- نیوزیلند بود. 

تومه گفت که با تمام بازیکنان برنده جام جهانی که انتخاب کرده است صحبت داشته است و انتظار دارد که آن‌ها روز سه‌شنبه در تمرین حاضر شوند. وی افزود: «بازیکنان حرفه‌ای هستند و معتقدم که کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. آن‌ها قهرمان جهان هستند. آن‌ها عاشق حرفه خود هستند. حضور در تیم ملی اسپانیا یک افتخار است و می‌دانم که آن‌ها فردا اینجا با ما خواهند بود.» 

ده ها تن از اعضای تیم فوتبال زنان اسپانیا که قهرمان جام جهانی شده‌اند، تهدید کرده بودند تا زمانی که لوئیس روبیالس از سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال این کشور برکنار نشود، در هیچ مسابقه‌ای برای این کشور بازی نخواهند کرد.