تعریف سرمربی پرتغال از رونالدو؛ او یک الگو برای بازیکنان است

در چهارچوب رقابت‎‌های مقدماتی یورو 2024، تیم‌های پرتغال و بوسنی و هرزگووین شنبه شب مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت پرتغال با نتیجه سه بر صفر در لیسبون به پیروزی رسید. در این دیدار، رونالدو برای صد و نودونهمین بار موفق به پوشیدن پیراهن پرتغال شد و اگرچه نتوانست در این بازی گلزنی کند، اما توانست مارتینز را تحت تاثیر قرار بدهد. 

سرمربی سابق اورتون و ویگان بعد از پایان بازی به خبرنگاران گفت: “او واقعا بازیکنی خاص و یک الگوی برای تمام مردم پرتغال است و امروز موفق شد برای صد و نودونهمین بار با پیراهن پرتغال بازی کند. عجب آمار معرکه‌ای. بازی و رفتارش فوق العاده بود. او در زمان‌هایی که توپ را در اختیار نداشت، واقعاً خوب کار کرد و از دستوراتم پیروی کرد. من از بازی او لذت بردم و خیلی راضی هستم. بارها گفتم که او یک الگو و سرمشق مناسب برای بازیکنانی است که می خواهند در تیم، بهترین باشند.”

رونالدو اولین بار در بازی دوستانه مقابل قزاقستان در سال 2003، پیراهن پرتغال را پوشید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می تواند در بازی دوستانه مقابل ایسلند در اواخر این ماه، برای دویستمین بار پیراهن پرتغال را برتن کند.