بهترین لباس برای خانم‌‌های قد کوتاه

تاحالا شده با پوشیدن یک نوع لباس، چه خودتان چه دیگران فکر کنید که کوتاه‌ یا بلندقدتر به نظر می‌رسید؟ این فقط در خیال شما یا اطرافیان‌تتان نیست، بلکه یک واقعیت است! نه اینکه متر بگذارید و قدتان را اندازه بگیرید! نه، نکن این کار را عزیز من! بلکه شکل و فرم لباس‌ها باعث می‌شود قدتان جور دیگری دیده شود.

درست یا غلطش مطرح نیست، اما خانم‌ها زیر ۱۶۰-۱۶۵ سانت قدکوتاه به حساب می‌آیند! جل‌الخالق! حالا اگر شما هم در حیطه‌ی اعداد زیر ۱۶۰ سانت قرار دارید به این پست حسابی توجه کنید تا بینندگان را به راحتی دچار اشتباه کنید و فکر کنند شما بلندقدتر هستید! هیچ اشکالی هم ندارد!

طیف رنگی:

اگر مانتو و شلوار با یک طیف رنگی بپوشید اندام‌تان بلندتر و کشیده‌تر به نظر می‌رسد. این در مورد شومیز و شلوار یا تیشرت و شلوار هم صادق است. هم‌رنگی و هم‌خانوادگی رنگ‌ها به بلند نشان‌دادن قد شما کمک می‌کند.

سرهمی یا اورال:

لباس‌های سرهمی که به آن اورال overall گفته می‌شود مدت‌هاست موردتوجه زیادی قرار گرفته‌اند. در مدل‌هایی مثل سرهمی با دامن، سرهمی با دامن‌شلواری، سرهمی با شلوارک دیده می‌شود. این لباس‌ها مخصوصا اگر نوع بلند آن را انتخاب کنید به خاطر ایجاد خطای دید باعث کشیده‌تر نشان‌دادن شما می‌شود.

طرح پارچه:

اگر در لباس‌تان چه مانتو باشد چه پیراهن یا شومیز از پارچه‌ای استفاده کنید که خطوط عمودی دارند قدبلندتر و حتی لاغرتر به نظر می‌رسید. بازی خطوط را دست‌کم نگیرید! خطوط مورب هم می‌تواند همین نقش را بازی کند!

مدل مانتو:

مانتوهای کتی و کوتاه با قدی بین ۶۰-۷۰ سانتی‌متر باعث می‌شود پاهایتان کشیده‌تر به نظر برسد.

شلوار:

شلوارهای بگ یا بوتکات بپوشید. مخصوصا اگر از کفش‌های لژدار هم استفاده کنید دیگر خیلی ظاهر منحصربفردی پیدا خواهید کرد. بلندی این مدل شلوارها باعث پوشانده‌شدن لژ کفش می‌شود و آن قسمت هم به قد شما اضافه می‌شود.

در پایان:چه قد بلند چه قد کوتاه مهم این است لباس‌های مناسب بپوشید. و با یاد گرفتن نکات ریز به بهتر و زیباتر به نظر رسیدن تیپ و ظاهر خود کمک کنید.

منبع: راهنماتو