بهترین رژهای لب برای استایل شیک پاییزی!

پاییز یکی از زیباترین فصل های سال است. از خوردن دسر کدو حلوایی در یک بعد از ظهر پاییزی گرفته تا قدم زدن در زیر باران و صدای خش خش برگ ها، همه اینها خاطرات این فصل زیبا را در ذهن ما تداعی می کنند. اکنون کم کم می توانیم ژاکت‌ها و پوتین های زیبای خود را بپوشیم. به غیر از پوشش، روتین زیبایی ما نیز در پاییز تغییر می کند. کرم های آبرسان جای خود را به کرم های غلیظ تر می دهند و لب های ما از مرجانی و صورتی به قرمز پر رنگ، ارغوانی و شرابی تغییر رنگ می دهد. رنگ های پاییزی واقعا هیجان انگیز و جذاب اند و استفاده از آنها در آرایش چهره و پوشش ظاهری متمایز را برای هر فردی به ارمغان می آورد.

امروز قصد داریم به معرفی زیباترین رنگ رژ لب های پاییزی بپردازیم.

1- نارنجی سوخته

نارنجی سوخته یکی از مناسب ترین و زیباترین رنگ های رژ لب پاییزی است که ما را به یاد برگ های پاییزی و غروب خورشید می اندازد. این رنگ رژ آرایش ملایم تری را نسبت به رنگ های گرم تابستانی ایجاد می کند و برای پوست سبزه و گندمی بسیار مناسب است.

2- ارغوانی

بنفش مایل به ارغوانی یکی دیگر از رنگ های مناسب فصل پاییز است که با آرایش کمی تیره جذابیت خاصی به چهره می بخشد. این رنگ رژ لب هم با پوست های روشن و هم گندمی سازگار است و خنک به نظر می رسد.

3- شاه توتی

رژ لب شاه توتی یک رنگ خاص برای خانم های سخت پسند و شیک پوش است. این رنگ که ترکیبی از بنفش پررنگ و صورتی ملایم است، جلوه خاصی به استایل شما می بخشد و برای آنهایی که پوست روشن و چشمان قهوه ای دارند، مناسب است.

4- شکلاتی

شکلاتی یکی از رنگ های زیبای پاییزی است که طیف های مختلفی از آن در آرایش های پاییزی استفاده می شود. این رنگ فوق العاده جذاب با پوتین های چرم قهوه ای و لباس های پشمی ترکیب بی نظیری را خلق می کند و برای پوست های تیره و روشن مناسب است.

5- کالباسی

رژ لب کالباسی یکی از محبوب ترین رنگ های رژ لب در بین خانم ها است که به راحتی با انواع رنگ ها ست می شود. این رنگ رژ لب در رنج رنگی قرمز به صورتی تیره با زیر تن های قهوه ای یا زرد دیده می شود و با رنگ پوست گرم و سبزه بخوبی سازگار است.