برد منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد؛ سیتی یک قدم تا قهرمانی سه گانه

منچسترسیتی با پیروزی 2-1 برابر منچستریونایتد در فینال جام حذفی انگلیس توانست قهرمان شود و دومین جام فصلش را به دست بیاورد.

امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران، تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد، فینال جام حذفی انگلیس را در استادیوم ومبلی لندن برگزار کردند. سیتی در این فصل تاکنون توانسته به قهرمانی لیگ برتر انگلیس برسد و حالا می توانست با فتح جام حذفی یک قدم دیگر به 3گانه نزدیک تر شود. یونایتد نیز پیش از این قهرمان جام اتحادیه شده و حالا شانس دبل کردن در این فصل را داشت.

در نیمه اول منچسترسیتی در ثانیه 16 با ضربه دیدنی ایکای گوندوغان به گل اول رسید تا خیلی زود شیاطین سرخ از حریف خود عقب بیافتند. رفته رفته شاگردان اریک تن هاگ توانستند از شوک دقیقه اول بیرون بیایند و در دقیقه 33، برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی، گل مساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول برنده‌ای نداشته باشد.

در نیمه دوم، سیتی در دقیقه 51 روی ارسال زیبای کوین دی بروینه و شوت دیدنی گوندوغان به گل دوم رسید. پس از این گل، یونایتد چند بار سعی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند و اجازه ندهد تا رقیب همشهری‌اش یک جام دیگر بالای سر ببرد، اما آن‌ها هرکاری کردند، نتوانستند به گل برسند تا سیتی و پپ گواردیولا دومین جام را بالای سر ببرند. 

منچستر ۱-۲ منچسترسیتی | خلاصه بازی | سیتی‌زن‌ها قهرمان شدند، پیش به سوی ۳گانه