باشگاه استقلال خواستار بازی دو ستاره‌اش در مقابل ترکمنستان شد

باشگاه استقلال انتظار دارد که سرمربی تیم ملی دو بازیکن این تیم را در دیدار با ترکمنستان به میدان بفرستد.

بر اساس گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، تاکنون تکلیف ۵ پست از ۱۱ پست تیم ملی ایران در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش مشخص شده و استقلال سه نماینده در تیم مردمی و دو نماینده در تیم کارشناسان دارد.

آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی، دو ستاره استقلال، تنها بازیکنانی هستند که تا به حال بهترین ارزیابی را از سوی کارشناسان و مردم در پست خود کسب کرده‌اند.

در تیم ملی ایران، بر اساس نظرسنجی مردم، سیدحسین حسینی به عنوان دروازه‌بان کاپیتان انتخاب شده و ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان به ترتیب بهترین مدافعان چپ و میانی محسوب می‌شوند و هر سه دریافت بالاترین رای مردمی را در پست‌های خود داشته‌اند.

در تیم کارشناسان نیز، ابوالفضل جلالی به عنوان بهترین مدافع چپ و آرمین سهرابیان به عنوان بهترین مدافع میانی انتخاب شده‌اند.

جالب اینجاست که بهترین مدافع میانی، حتی با وجود ارزیابی مثبت مردم و کارشناسان، به تیم ملی دعوت نشده و ابوالفضل جلالی همچنان با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان به میدان نرفته و به نظر می‌رسد منطقی‌تر باشد که امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همانطور که انتظار می‌رود، سیدحسین حسینی نیز در این بازی شرکت خواهد کرد.