باخت پنج بر صفر النصر مقابل تیم اسپانیایی

در یک بازی دوستانه، النصر و سلتاویگو به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی یک نتیجه جالب رقم خورد و آن هم باخت پنج بر صفر النصر بود.

کریستیانو رونالدو تمرینات پیش فصل خود را با تیم النصر شروع کرده است و اکنون در اولین بازی پیش فصل خود به میدان رفت و در این بازی شاهد باخت تیمش بود. البته کریسیتانو رونالدو در این بازی یک نیمه به میدان رفت و تنها در نیمه اول داخل زمین بود. نتیجه نیمه اول تساوی بدون گل بود.

لوییس کاسترو که سرمربی النصر است، برای شروع نیمه دوم، کریستیانو رونالدو را از زمین مسابقه بیرون کشید و النصر در نیمه دوم یک عملکرد فاجعه بار داشت. در دقیقه 51 النصری ها ده نفره شدند و فاجعه از آن جا شروع شد.

هر پنج گل سلتاویگو در نیمه دوم به ثمر رسید. در این بازی لارسن، بازیکن سلتاویگو هت تریک کرد و سه گل تیمش را به ثمر رساند. گل های دیگر را رودریگز و آلونسو به ثمر رساندند.

در هر صورت عملکرد النصر در این بازی اصلا خوب نبود و باید دید که کاسترو برای تیمش چه تدابیری خواهد اندیشید. با توجه به تقویت شدن تیم های عربستانی در این تابستان، شاهد رقابت سنگینی در فصل جدید لیگ حرفه ای عربستان خواهیم بود.

النصر 0-5 سلتاویگو | خلاصه بازی | شکست سنگین یاران رونالدو