این ستاره تا آخر عمر در رئال خواهد می‌ماند!

وینیسیوس در سال 2018 به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانایی‌هایش را در سانتیاگو برنابئو نشان داد و به ستاره این تیم تبدیل شد.

این بازیکن 23 ساله از آن زمان تا به حال در 230 بازی با پیراهن رئال به میدان رفته و موفق شده 62 گل به ثمر برساند که یکی از آنها گلی بود که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول به ثمر رساند و جام را برای تیمش به ارمغان آورد.

قرارداد این ستاره برزیلی در سال 2024 با رئال مادرید به پایان می‌رسد اما پیش از آن گفته شده بود که او قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کرده است که به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وینیسیوس در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید هم این موضوع را به نوعی تایید کرد تا خیال هواداران این تیم را از ادامه حضورش در سال‌های پیش رو راحت کرده باشد.

او در این باره به رئال مادرید تی وی گفت: «محبتی که همیشه از سوی هواداران دریافت کرده‌ام باعث افتخار من است. من هم علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارم. از این که در این تیم بازی می‌کنم خیلی خوشحال هستم و می‌خواهم تا آخر عمرم به بازی در این جا ادامه دهم.»

فابریتزیو رومانو پیش از این مدعی شده بود که خبر تمدید قرارداد این بازیکن هفته گذشته اعلام خواهد شد اما برنامه‌ریزی مدیران این باشگاه به شکل دیگری پیش رفت و این اتفاق در طول چند روز آینده رخ خواهد داد.