النصر 5-1 الطائی؛ رونالدو با هتریک برگشت

کریستیانو رونالدو با یک هت‌تریک در مقابل الطائی، جایگاه برتری خود را در جدول گلزنان لیگ عربستان تثبیت کرد.

در دیدار مقابل الطائی، النصر با نتیجه پنج بر یک به پیروزی دست یافت. با این عملکرد، کریستیانو رونالدو تعداد گل‌های خود را در این فصل به ۲۶ افزایش داد و میتروویچ با ۲۲ گل به تعقیب جدی او ادامه می‌دهد. در واقع، در شبی که کریستیانو هت‌تریک کرد، میتروویچ نیز دو گل به ثمر رساند تا رقابت جذاب این دو بازیکن برای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ عربستان ادامه یابد.

در دیدار مذکور، غریب و اوتاویو هر کدام یک گل زدند و کریستیانو رونالدو سه گل به تیمش اضافه کرد. در همین روز، الهلال در یک مسابقه سخت مقابل الشباب با نتیجه چهار بر سه به پیروزی دست یافت. میتروویچ در این بازی دو بار دروازه رقیب را شکسته و سایر گلزنان تیم را تکمیل کردند.

با این پیروزی، النصر به ۵۹ امتیاز رسید و تعقیب الهلال که ۷۱ امتیاز جمع آوری کرده، ادامه داد. الاهلی نیز با ۴۸ امتیاز در رتبه‌ی سوم قرار دارد. در واقع، با فاصله‌ای که تا پایان فصل لیگ عربستان مانده است، می‌توان گفت که تقریباً تکلیف تیم‌های برتر جدول مشخص شده است.

احتمالاً تا پایان فصل، جذاب‌ترین جنبه لیگ عربستان مربوط به تعیین آقای گل و رقابت بین کریستیانو و میتروویچ است، زیرا احتمالاً النصر نتواند فاصله ۱۲ امتیازی خود را در ۹ بازی آینده جبران کند و همچنین خطری در مورد از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده حس نمی‌کند!

النصر 5-1 الطائی | برای رونالدو سن یک عدد است