از بازوبند کاپیتانی بارسلونا برای مسی تا تلاش چلسی برای جذب وینیسیوس

مهم ترین اخبار نقل و انتقالاتی روز یکشنبه، 7 خرداد ماه را مرور می‌کنیم:

ـ چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی بالغ بر 150 میلیون یورو برای جذب وینگر برزیلی رئال مادرید یعنی وینیسیوس برزیلی است. منچستریونایتد و پاری سن ژرمن نیز به این ستاره برزیلی علاقه مند هستند. (El Nacional)

ـ بارسلونا آماده است تا در صورت بازگشت مسی بازوبند کاپیتانی را دوباره به او برگرداند. (Mundo Deportivo)

ـ منچستریونایتد نمی‌خواهد تا مبلغ درخواستی چلسی برای میسون مونت که 55 میلیون پوند است را بپردازد. (The Independent)

ـ اریک تن هاگ، سرمربی منچستر یونایتد اعلام کرده که هم او و هم مارکوس رشفورد علاقه مند به تمدید قرارداد این ستاره انگلیسی هستند. قرارداد فعلی او در فصل 2023/24 به پایان می‌رسد.

ـ لیورپول به تکمیل قرارداد الکسیس مک آلیستر هافبک تیم برایتون نزدیک است. این ستاره آرژانتینی حدود 150 هزار پوند در هفته حقوق خواهد گرفت. (Football Insider)

ـ رئال مادرید به بایرن مونیخ و چند تیم دیگر برای جذب کولو موآنی، مهاجم اینتراخت فرانکفورت پیوسته است، اما انجام این معامله به دلیل قیمت بالا دشوار به نظر می‌رسد. (Santi Aouna)

ـ منچسترسیتی ممکن است به دنبال جایگزین گوندوغان برود، کسی که هنوز قرارداد جدیدی با سیتیزن ها به امضا نرسانده و ممکن است فابیان رویز جانشین این هافبک ترک تبار شود. (Fichajes)

ـ آرسنال از جا دادن بند آزادسازی در قراداد بوکایو ساکا خودداری کرد و در عوض قراردادی کوتاه تر از چیزی که انتظار می‌رفت با او به امضا رساند. (Mail on Sunday)