ادعای عجیب رویانیان؛ «وزیر به دنبال سنگ زدن به علی دایی»!

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در یک بخش از مصاحبه‌های اخیر خود، ادعاهای قابل توجهی درباره علی دایی، سرمربی پیشین این تیم، مطرح کرده است.

این ادعا به طور خاص به مسئله‌ای مرتبط با یکی از وزرای دولت مربوطه است که با سرمربی پیشین پرسپولیس، مشکلاتی داشته است.

محمد رویانیان در گفت‌وگوی خود با خبرآنلاین، درباره همکاری با علی دایی اظهاراتی داشته است: “علی دایی همان علی دایی بود. فشارهایی به من وارد می‌شد که او را از تیم برکنار کنم. یکی از وزرای دولت هم در یک جلسه اظهار داشت که با 100 میلیون تومان، اقدام می‌کنم تا از طریق هواداران، علی دایی را مورد حمله قرار دهم. من نمی‌دانم چه مشکلی با دایی داشتند.”

رویانیان در این مصاحبه به طور صریح از آنکه کدام وزیر این حرف را زده است، صحبت نکرده است. اما در یک مصاحبه قبلی با خبرگزاری تسنیم در آبان ماه سال ۹۸، این ماجرا را به طور کامل شرح داده بود: “وزیر ورزش آن زمان (محمود گودرزی) به سرپرست باشگاه (حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل پرسپولیس در پاییز سال ۹۳) گفته بود اگر علی دایی را اخراج نکنی، من تدابیری می‌گیرم تا هواداران او را مورد حمله قرار دهند. او حتی گفته بود با 100 میلیون تومان می‌تواند سکوها را علیه دایی برگرداند.”

البته، سیاسی در یک مصاحبه ادعا کرده بود که وزیر ورزش آن زمان هیچ نقشی در اخراج علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس نداشته و هیات مدیره پرسپولیس به دلیل عملکرد تیم، تصمیم به تغییرات در کادر فنی گرفته بود.