اتفاق جذاب ۲۰۲۴: مسی در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی آمریکا

لیونل مسی پس از پیوستن به اینتر میامی روزهای خوبی را در آمریکا سپری می‌کند. او در تیمش محبوب است و حالا لوئیز سوارز، دوست صمیمی‌اش در زمان حضور در بارسلونا نیز به او پیوسته است.

در اینتر میامی احترام زیادی به مسی گذاشته می‌شود و حتی برخی از ساز و کارهای باشگاه را هم به‌خاطر او تغییر داده‌اند. با او چه در داخل تیم و چه در خارج آن مانند یک پادشاه رفتار می‌شود.

حالا گفته می‌شود او قرار است در سوپر بول، یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان که در آمریکا برگزار می‌شود، هم شرکت کند. سوپر بول هر ساله بین تیم‌های نخست دو کنفرانس فوتبال آمریکایی برگزار می‌شود.

تا کنون افراد مهمی در این رویداد شرکت کرده‌اند و هر ساله هواداران مشتاقانه مهمانان سوپر بول را مرور می‌کنند. برخی حتی با هدف دیدن سلبریتی مورد‌علاقه‌شان در این رویداد سوپر بول را تماشا می‌کنند و علاقه چندانی به خود فوتبال آمریکایی ندارند.

ارتباط مسی با سوپر بول به دلیل قرارداد اسپانسری با یکی از حامیان این رویداد است. هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده که مسی در سوپر بول حضور خواهد داشت یا فقط در کارهای تبلیغاتی مربوط به آن حاضر است اما هر کدام باشد قطعاً اشتراک یکی از بهترین بازیکنان جهان با سوپر بول پدیده جذابی خواهد بود.