آلمان 2-0 فرانسه | آلمان زیر ده ثانیه فرانسه را مغلوب کرد!

در یک دیدار دوستانه، تیم ملی آلمان و تیم ملی فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت، تیم ملی آلمان با نتیجه ۲ بر صفر موفق به پیروزی شد و نشان داد که در فرم خوبی قرار دارد.

آلمانی‌ها با شروعی طوفانی به بازی پرداختند و در هفته‌ی اول بازی، با گلی از سوی ویرتز، توانستند رهبری را به دست بگیرند. این گل، یک صحنه‌ی جذاب و با شوتی از پشت محوطه جریمه بود و آلمان به سرعت از رقیب خود جلوگیری کرد. تحت هدایت یولیان ناگلزمن، تیم ملی آلمان اثبات کرد که توانایی دارد تا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ نقش مهمی ایفا کند. از طرف دیگر، تیم ملی فرانسه با انتقاد دیدیه دشان، ضعف‌های خود را در این بازی آشکار کرد و می‌تواند در زمان باقیمانده تا شروع رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، این ضعف‌ها را برطرف کند.

گل دوم تیم ملی آلمان در این بازی که توسط کای هاورتز در دقیقه ۴۹ با پاس جمال موسیالا به ثمر رسید. عملکرد برجسته‌ی تونی کروس، هافبک آلمانی تیم رئال مادرید، در این بازی قابل توجه بود. او تا لحظات پایانی دیدار در میدان حضور داشت و پس از آن تعویض شد.

تیم ملی آلمان تحت هدایت یولیان ناگلزمن اثبات کرد که توانایی دارد تا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ نقش مهمی ایفا کند. از طرف دیگر، تیم ملی فرانسه با انتقاد دیدیه دشان، ضعف‌های خود را در این بازی آشکار کرد و می‌تواند در زمان باقیمانده تا شروع رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، این ضعف‌ها را برطرف کند.

فرانسه ۰-۲ آلمان | خلاصه بازی | گل در ثانیه هفتم